Známe dlouhou řadu nejrůznějších parametrů, podle kterých se hodnotí, jak si která automobilka vede.
Jedním z nich může být i stanovení inovativnosti dané firmy podle toho, po kolika letech v průměru přichází s novými modely.
Pakliže tohle přijmete, vyjde vám velmi nečekaný výsledek. A sice, že například indická Mihandra se ke změnám ve své produktové řadě v průměru odhodlává jednou za dlouhých 7,8 roku, když naopak automobilky Honda, Hyundai nebo i čínský Geely jsou 2 x agilnější. Což znamená, že modelové novinky od nich přicházejí v průměru jednou za 3,5 roku.
Indickou Mihandru jsme nezmínili náhodou. Víte kdo se jejímu tempu rovná? Americká Tesla. Ukazuje se totiž, že například Model S je už na scéně 13 let a žádným nováčkem není ani Model 3 a další. Proto u Tesly průměr vychází rovněž na 7,8 roku příchodu nových modelů. Co k tomu dodat?