Zpravodaj ÚAMK ČR - Závody do vrchu

Rozhovor s Lukášem Krotilem

Rozhovor s Lukášem Krotilem

Jak jsi spokojen se sezónou?

V první řadě bych chtěl poděkovat rodině, které krájím značnou část rozpočtu/času/, a to hlavně tátovi, který mě podporuje každý závod. Dále mechanikům, kamarádům za skvělé zážitky a v neposlední řadě sponzorům za vše v uplynulé sezóně, se kterou jsem nad míru spokojen. I když už ve třídě není taková konkurence jako v minulých letech.

Jsem rád, že se vrátilo hodně lidí, kteří nejezdili (Pešek, Široký). A těm, co byli nuceni ukončit sezónu předčasně přeji rychlý návrat na závodní tratě.

Co soupeři?

Vzhledem k úbytku soupeřů ve skupuně N1600, kdy se na začátku zdálo, že budeme mnohdy stát na stupních jen ve dvou, jsem si musel často vybírat soupeře z jiných skupin a porovnávat výsledky napříč startovním polem, například s Pepou Čermákem na rychlém Autobianchi nebo ve skupině H1300. Po půlce sezóny už začala být situace příznivější, a na konci, kdy mě porazil v Prachaticích domácí Jarda Fikota jsem si tak trochu podkopal suverenitu stavbou Peugeotu 106 pro velice rychlého Tomáše Peška, a už to bylo zase to pravé závodění, kde je potrestána každá chyba. Všem soupeřům bych chtěl poděkovat, jak za podporu, tak za spousty zážitků, ať už v depu nebo mimo něj.

Kde se Ti letos nejvíce líbilo a proč?

Z pohledu zázemí určitě Kdyně, jelikož letos vyšlo počasí a vyhovuje mi rally systém. Z pohledu tratí nejspíš Radotín, kterému dýchá na záda Zbraslav. Za prvé jsou to domácí závody, a za druhé jsou to rallyové tratě, kde se člověk nenudí ani vteřinu. Jen snad škoda, že všechny nejsou dvoudenní, ale na oplátku to bylo zpestřeno počasím.

Která trať Ti nevyhovuje?

Každá trať má něco do sebe, kdyby nebylo v Kdyni tak dobré zázemí, určitě bych volil Kdyni, ale takhle musím říct Vrchlabí. A to kvůli dlouhým rovinám, ale říkám to jen kvůli tomu, že s Nkem trať není až tak zábavná. Možná bych názor změnil, kdybych ji vyzkoušel projet v silnějším autě.

Jaké jsou plány do budoucna?

Po vydařené sezóně se ozvalo hned několik zájemců o moje Nko. Takže netrvalo dlouho a auto je pryč. Nicméně zima je krátká a v garáži už stojí nové auto, které je na kopcích k vidění už jen zřídka a proto ani já nevím jak postupvat dál, proto sbíráme co nejvíc parametrů aby auto bylo víceúčelové ale zároveň rychlé. Do konce února máme v plánu ho představit v plné parádě, teď probíhá nastavení a testy komponentů, které musí splňovat všechny řády skupiny H.


© 2015 ÚAMK. All Rights Reserved. Designed By ÚAMK