call_1.jpg

Spojte s námi svoji budoucnost

Společnost ÚAMK, a.s. je dominantní poskytovatel asistenčních služeb motoristům s nejdelší tradicí na českém trhu a mezinárodním působením.  Hledáme kolegy, kteří mají smysl pro tvořivou a zodpovědnou práci, jsou odhodláni se vzdělávat a chtějí rozšířit náš kvalitní pracovní tým. Průběžně obsazujeme řadu nejrůznějších pracovních pozic a je pro nás důležitý Váš zájem o práci u nás, spolehlivost, pracovní nasazení a loajalita. 

Operátor zákaznického servisu

Pro nově vznikající zákaznickou platformu Škoda Auto ČR hledáme operátory zákaznického servisu. 

Co budete dělat?    

  • Přijímat telefonní hovory, e-maily, zprávy a chaty
  • Zjišťovat přání a problémy našich klientů a jejich aut
  • Práci zaznamenávat do systému
  • Komunikovat s partnery v ČR i Evropě
  • Monitorovat průběh služby

Co byste měl/a mít? 

  • Minimálně SŠ vzdělání – technický směr výhodou 
  • AJ minimálně na úrovni B1, NJ je výhodou  
  • Velmi dobré komunikativní dovednosti, srozumitelný projev bez vad řeči
  • Zkušenosti z call centra nebo zákaznického servisu výhodou
  • Učení Vám dělá radost
  • Schopnost reagovat na potřeby klienta  

Co Vám nabízíme? 

  • K dispozici Vám budou nejnovější testovací vozy 
  • Školení na modely aut, které teprve přijdou na trh 
  • Aktivní využití AJ případně NJ  
  • Velmi těsné propojení se Škoda Auto ČR 
  • Možnost profesního růstu a seberealizace 
  • Mladý a progresivní kolektiv, neformální firemní kulturu 
  • Firemní benefity (stravenky, příspěvky na penzijní připojištění, slevy na služby CK Autoturist, autoservisu, slevy na firemní produkty)
  • Kancelář v lokalitě Prahy 4 – blízko stanice metra Budějovická
  • Nástup možný ihned nebo dle dohody 

 

Zaujala Vás naše nabídka? Neváhejte nás kontaktovat 

Stručný motivační dopis + životopis zašlete na: jan.svoboda@uamk.cz 

Kontaktní osoba: Jan Svoboda, Tel.: 734 608 881

OPERÁTOR AKTIVNÍHO PRODEJE PO TELEFONU

Informace o pozici:

  • aktivní prodej zajímavých služeb
  • péče o stávající členy klubu
  • telefonická a emailová podpora klientů
  • samostatné vedení obchodních případů

Požadujeme:

  • výborné komunikační schopnosti a smysl pro obchod
  • zkušenost s aktivním prodejem
  • pro-zákaznickou orientaci
  • pozitivní myšlení a přístup k práci
  • smysl pro humor i zodpovědnost
  • základy práce na PC

Nabízíme:

  • práci ve stabilní společnosti
  • základní mzdu + férové odměny dle Vašich výsledků
  • osobní zodpovědnost za dosažené výsledky
  • přátelskou atmosféru
  • práce na HPP (možno i na zkrácený úvazek), DPČ, DPP
  • zaměstnanecké benefity a slevy i pro rodinné příslušníky

Nástup: ihned nebo dle dohody (lokalita pracoviště - Praha 4)

Zaujala Vás pracovní pozice a máte požadované zkušenosti?

Kontaktujte nás. Stručný motivační dopis + životopis zašlete na miroslav.jaros@uamk.cz.

Poskytnutím svých osobních údajů obsažených v profesním životopise dáváte souhlas s tím, aby je společnost ÚAMK a.s. se sídlem Na Strži 1837/9, 140 00 Praha 4 zpracovávala a uchovávala v personální databázi po dobu jednoho kalendářního roku pro účely náboru a výběru na volné pracovní pozice. Zároveň potvrzujete, že osobní údaje poskytnuté v životopise jsou pravdivé a přesné.

Kontaktní osoba

Miroslav Jaroš
Manažer CallCentra
miroslav.jaros@uamk.cz

ÚAMK a.s.
Na Strži 1837/9
140 00 Praha 4
www.uamk.cz

© 2015 ÚAMK. All Rights Reserved. Designed By ÚAMK