AutoStyl - Garáž

Magazín o autech a cestování

Celková atmosféra, stále rostoucí nabídka a další faktory, společně se státní pobídkou vedou letos ke zvýšení zájmu o vozy s alternativními pohony. Tento fakt zaznamenala i druhá největší dealerská skupina v ČR, Auto Palace. Nejúspěšnější značkou je Mitsubishi, která v meziročním srovnání navýšila prodeje ekologických vozů o 25 %. 


Pamatujete ještě, jak jste si přísahali: …věrni v dobrém i zlém. Přesně tak to chodí i v manželstvích automobilových jako je například jedno z posledních, a sice pohlcení Mitsubishi konglomerátem Renault-Nissan.


Existuje dlouhá řada ukazatelů. Podle kterých lze hodnotit, jak si která automobilka vede: počet prodaných kusů, množství ocenění a titulů, vítězství v automobilových soutěžích… Nebo prostě zisk na jedno vyrobené auto.


Tak zní teorie, která se stále více stává především u mladé generace realitou. Proč? Mladí nepovažují mnohdy automobil za znak prestiže či společenského postavení, jako je tomu u starších. Mají jiné priority, musí velké částky investovat do bydlení atd. Prostě existuje celá řada důvodů, proč automobil nevlastnit, ale sdílet s druhými…


Samozřejmě, že pokud použijete příměr z živočišné říše či sci-fi románů, vyjde vám, že je to kříženec. Platí to i ve světě automobilů. Jinými slovy, co si pod pojmem hybrid máme v automobilovém světě představit?