AutoStyl - Garáž

Magazín o autech a cestování

ŠKODA VISION E je první studie s čistě elektrickým pohonem ve více než 120leté historii společnosti. Její futuristický design nese nezaměnitelné znaky nového designového jazyka značky ŠKODA. Typická pro vozy ŠKODA je velkorysá nabídka prostoru, nejmodernější asistenční systémy a služby ŠKODA Connect, stejně jako řada Simply Clever řešení. V duchu hesla Simply Clever bude pojata i elektromobilita značky ŠKODA.


Statistiky říkají, že za první dva měsíce letošního roku se prodalo 534 nových vozů na zemní plyn a 395 hybridů. Jinými slovy, vozidla na alternativní pohon se nestávají masovou záležitostí českých zákazníků, nicméně na trh se dostávají další a další. Tedy následně pak i na druhotný trh ojetin.


Celková atmosféra, stále rostoucí nabídka a další faktory, společně se státní pobídkou vedou letos ke zvýšení zájmu o vozy s alternativními pohony. Tento fakt zaznamenala i druhá největší dealerská skupina v ČR, Auto Palace. Nejúspěšnější značkou je Mitsubishi, která v meziročním srovnání navýšila prodeje ekologických vozů o 25 %. 


Pamatujete ještě, jak jste si přísahali: …věrni v dobrém i zlém. Přesně tak to chodí i v manželstvích automobilových jako je například jedno z posledních, a sice pohlcení Mitsubishi konglomerátem Renault-Nissan.


Existuje dlouhá řada ukazatelů. Podle kterých lze hodnotit, jak si která automobilka vede: počet prodaných kusů, množství ocenění a titulů, vítězství v automobilových soutěžích… Nebo prostě zisk na jedno vyrobené auto.


Přehled zpráv Autostylu